czwartek, 22 października 2009

Cennik Orange POP

Orange zanim weszło do Polski operator ten nazywał się Idea. Była to sieć, która dla mnie miała najcieplejszy wizerunek, a już napewno wizerunek marki na kartę POP. Sam swego czasu byłem użytkownikem POPa, ale kiedy weszła marka Orange i Heyah wcześniej wprowadziła swoją ofertę rynek komórkowy zatrząsł się. Kilka lat później wszedł Play i rynek zadrżał po raz kolejny. Doprowadziło to wszystko do tego stanu jaki mamy dzisiaj, a mówię to mając na myśli 5 razy niższe stawki za minutę rozmowy niż jeszcze 6 lat temu.

Marka POP istniała jeszcze za czasów sieci Idea, więc jest to produkt bardzo dobrze znany. Orange zmieniło markę na Orange POP, trochę zmodyfikowało logo. Jak dzisiaj przedstawia się cennik tej oferty na kartę?

Orange POP:

65 gr/min do Polsatu Cyfrowego
75 gr/min do Play
29 gr/min do Plusa i Ery
20 gr/SMS

20 gr/MMS
25 gr/50 kB

Cena za MMS i SMS obejmuje wysłanie wiadomości do wszystkich polskich sieci komórkowych. Co do rozmowy głosowej to naliczane są z naliczaniem sekundowym.

Czy są jeszcze jakieś inne promocje którymi można obniżyć koszty połączeń? Oczywiście:
  • Promocja POPMinuty umożliwia dzwonienie do wszystkich w sieci Orange za 10 gr/min. Pakiet kosztuje 12 zł a dostajemy w nim 120 min do wykorzystania przez 30 dni. Aby zamówić pakiet nalezy wysłać sms o treści MINUTY pod numer 545 lub zadzwonić pod bezpłatny numer *500. Aby sprawdzić ile nam jeszcze zostało minut w pakiecie wysyłamy SMS-a o treści ILE pod numer 545.
  • Grosz za SMS pozwala wysyłać smsy za 1 gr do użytkowników sieci Orange. Kupujemy ten pakiet za 6 zł i otrzymujemy 600 smsów do wykorzystania przez 30 dni. Aby zamówić pakiet nalezy wysłać sms o treści GROSZ pod numer 767 lub wpisać w telefonie kod *101*22# i potwierdź zieloną słuchawką. Sprawdzenie stanu: kod *101*20#.
W ramach podsumowania tej oferty można śmiało powiedzieć, że Orange POP jest ofertą dobrą, ale tylko dla tych, którzy komunikują się tylko w sieci Orange. Dla przeciętnego użytkownika oferta nie jest zbytnio atrakcyjna, a jeśli ktoś patrzy na każdą wydaną złotówkę to za każdym razem musi patrzyć do jakiej sieci dzwoni i ile go to będzie kosztowało (rozróżnienie cen dla różnych sieci).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz